Wednesday, December 28, 2011

dunia luar :)

hey blogger ! aku just nak update blog aku nie pasal something yang aku rasa akan aku lalui . actually , aku sangatsangat takut nak pergi ke dunia luar . means , nak kerja lah sambung study lah . sambung study ? mesti berpisah dengan family . aduhh , aku nie dah lah tak pernah nak berpisah . sehari dua tu boleh lah . ini setahun setengah . walaupun ada cuti sem and boleh balik , aku rasa aku macam takut sangat ! nak tahu kenapa ? bacalah :-


1) aku takut perangai aku berubah jadi yang tak baik . fahamfahamlah kan suasana belajar di U or kolej macam mana kan . kalau berubah kepada yang lebih baik , rasanya bersyukur sangatsangat . tahu kan remaja nie kebanyakkannya pengaruh kawan . bukan lah nak tuduh siapasiapa dalam hal nie , but you know right ?

2) aku takut aku lupakan kawankawan lama aku . kawankawan aku yang sekarang nie baik sangat dengan aku ! aku takut aku lupa diaorang . diaorang terbaik untuk aku . tak kisahlah kawan masa sekolah rendah or menengah . rasa macam happy je dengan diaorang . mogamoga aku dapat kawan yang macam tu . huhu .

3) aku takut aku tak dapat nak sesuai kan diri dalam suasana yang lain . mulamula memang susah , lamalama dah biasa . itulah orang sekeliling aku nie cakap . pasal hal nie memang aku tak ambil mudah pun . sebab aku tahu kelemahan diri aku nie . 

antara kelemahan aku :-
1.pemalu
2.nervous
3.senang nangis
4.lemah semangat
# itu aje kot . hehe

korang jangan salah anggap pula pasal nie . aku bukan apa . saja nak update benda nie . sebab aku nak tahu pandangan orang . korang boleh comment . taknak comment pun tidak mengapa . and , benda nie tiada kaitan dengan siapasiapa . cuma sesuatu suasana pembelajaran yang berlainan ataupun DUNIA LUAR :D

2 comments:

  1. shira...touching la aku baca...aku pun rasakan yang sama..n takut 3 perkara tu berlaku satu ari nati :(

    ReplyDelete
  2. wow ! kau touching ? haha . ada bakat jadi penulis skrip nie . HAHA .

    ReplyDelete