Monday, January 2, 2012

hotel paling hampok !

assalamualaikum semua ! haa , sekarang nie aku nak cerita pasal ada la sebuah hotel nie yang aku duduk barubaru nie . hotel tu dari luar , perghh ! nampak macam best je . dalam ? puihpuih lah kot . aku duduk hotel nie barubaru nie je . actually , ibu aku yang booking . dalam gambar dekat internet cantik , kalau yang betulbetul punya macam apa je . takda lah buruk sangatkan . tapi kemudahan yang dia ada tu low gila ! bukan nak kutuk just berkongsi cerita . HAHA . first room 107 , aku dengan abang aku masuk . terdiam sebentar dan kami berpandangan serta tergelak . haha . semua okay . then , buka tv . biruu je . ingat cantik sangatlah . telefon operator dia kata nanti datang . tak datangdatang pun . try buka , tak boleh lagi . masuk tandas , flash pula tak boleh . aiyoo ! lastlast , ibu aku minta tukar bilik . dapat bilik nombor 137 . masukmasuk , okayy . tapi tv pula tak boleh buka . hitam je (tak ter'on' langsung) . haha . lepas tu , pintu pula tak boleh kunci . orang luar boleh buka sesuka hati . akhirnya , pindah ke bilik yang ketiga iaitu bilik 141 . haa , bilik nie okay sikitlah . walaupun tv nya tak okay sangat . aircond ? mulamula panas . abang aku siap kata macam angin je rasanya . sekali lamalama ambil kau , sejuk gila . so , situlah kami menetap selama 3hari 2malam . 


# saja suka suki nak update blog daripada bersarangkann . tak suka ? pergi lah kau jauhjauh sana !

No comments:

Post a Comment