Tuesday, January 17, 2012

its me ?

hello guys ! actually , aku buat blog nie dah lama . disebabkan aku tak introduce diri aku nie , so aku pun buat lah kan ? #aku tahu dah terlambat . haha . nama aku Nur Syahirah Binti Azani . umur ? 18 lah tahun nie . tapi kalau nak senang , aku lahir 3 disember 1994 . aku lahir dekat Klinik Damo . tahu tak dekat mana ? haha . pandaipandai lah korang cari yaa . aku adalah anak kedua dari dua adik beradik . kiranya , aku nie bongsu lah . ramai orang kata kalau bongsu je , manja . right ? actually , aku nie takda lah manja tapi manja juga kot ? #macam orang gila tengah bercakap . haha . nak tahu aku manja ke tak , tanya lah my dad and my mum ! wahahaa . anak yang pertama tu abang aku . nama dia Muhammad Sobri Bin Azani . nama ayah aku pula Azani Bin Mohammed Noor . ibu aku Siti Rosnah Binti Ismail . sedap kan nama mereka ? hihi . actually , nama aku dengan abang aku , parents aku ambil nama depan huruf 'S' . jadilah sobri dan syahirah . haha . okay aku dah start merepek . haa , dipersilakanlah tengok gambargambar yang sedia ada nie . hihi .
haa , inilah aku . okay , aku tahu ianya buruk . please jangan kutuk ? haha . aku saja je letak gambar burukburuk disini :p

 ini pula ibu dan ayah yang tersayang ~

ini dia gambar HERO MALAYA #nak muntah rasanya . haha . control macho gila ! by the way , dia abang aku okay . abang kandung ! a.k.a abang paling poyo nak mampos ! HAHA


perangai aku ? perlu tahu ke ? haha . erm , cuma boleh katakan . kalau aku tak dapat 1barang tu . aku akan berdiam diri sampai hati aku betulbetul reda . yeah ! haha . tak payah kot nak suruh aku describe banyakbanyak pasal aku . malu siot sebenarnya ! haha . tapi betul . aku tak tipu . perangai aku memang gitu . nak buat macam mana kan . tak percaya ? sudahlahh . haha . kadangkadang , aku nie happy kadangkadang muka seposen . lagilagi kalau aku tengah bengang ! perghhh ! rasa telinga aku nie panas . haha . dahdah . cukup lah tu .

ibu dan ayah :) haa , mereka lah hero dan heroin dalam hidup saya . seriusly , tanpa diaorang rasanya aku tak wujud dalam dunia ciptaan Allah SWT nie . ibu aku nie baik . kalau aku nak apaapa , aku bagitahu ibu aku sebab aku rapat dengan ibu aku . hehe . kalau nak hangout dengan kawan ke . ibu aku lah tempat aku bercakap . aku takut sikit dengan ayah . hehe . tapii ayah aku selalu beli kan handphone . huhu . rasanya tiaptiap tahun aku tukar handphone . bukan nak berlagak . tapi , handphone yang aku pakai mesti rosak . pelik kan ? even setahun aje guna . haha . ibu aku membebel tau aku beli handphone je . kalau aku dekat tempat ibu aku pun , aku akan buat benda yang sama . mana tak nya , membazir ! haha . sekarang aku baru pakai handphone samsung galaxy ace . ayah aku belikan . separuh duit aku , separuh lagi duit ayah . ini kiranya hadiah birthday aku la kann . aku tak tahu pun ayah aku nak belikan handphone malam khamis tu . tahutahu je , ayah aku bawa handphone balik rumah . aku buka dengan mulut tersenyum sampai ke telinga :D sampaikan ibu aku cakap , tahun depan tukarlah handphone lagi . HAHA ! enough !

abang aku :) dia adalah seorang yang suka menyakat orang . dia suka buli aku . asyik pukul aku je kerjanya . sampai terkeluar ayat bodoh , bangang or whatever lah kan . hehe . sorry bro ! haa , dia jealous aku dapat handphone ! haha . tapi aku lagi jealous tahu ! dia dapat lappy baru ! jenama ASUS . ayah aku belikan . katanya jenama nombor 1 . lappy dia yang lama , dia kasi aku . actually , aku tak kisah pun sebenarnya . aku tak berapa layan sangat lappylappy nie . mungkin sebab aku tak guna sangat kott . itulah perkataan yang selalu keluar dari mulut my bro tu . haha . sekarang dia study dekat UITM SERI ISKANDAR , PERAK . ambil kos DIPLOMA PERANCANGAN BANDAR DAN WILAYAH . sekarang dia sem ke 4 . sem 5 nanti dia praktikal dekat sini aje . KOT lah . dah itu saja :)

# menulis sekadar menghilangkan bosan yang melanda diri ! :D saya sayang mereka ^_^  haa ! tertinggal lagi 1 ! 
see muka dia ? haihh , sepesen aje gambarnya . haha . dia adik aku plus hero aku . jangan ganggu dia ! jangan curi dia ! kalau tak , saya sepak korang ! 

Sekian , terima kasih . OKAY BAIII :D

No comments:

Post a Comment